بلاگ

دوربین مداربسته مناسب برای باغ

ویژگی های دوربین مداربسته مناسب برای باغ Villa-CCTV

دوربین مداربسته مناسب برای باغ

در این مقاله تلاش میکنیم ویژگی های بهترین دوربین مدار بسته باغ و دوربین مدار بسته برای ویلا و باغ را در اختیار شما قرار دهیم. در انتهای این مقاله شما برای انتخاب و خرید دوربین مدار بسته باغ اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد.

شما هم ممکن است جزو افرادی باشید که  دارای باغ و ویلا در مناطق خوش آب وهوا هستند که اوقات فراغت خود را در ویلا و باغ های خود سپری می کنید و در آنجا به تفریح و استراحت می پردازید.

اما یک چالش بسیار مهم در این خصوص تامین امنیت باغ و ویلای شماست. شما میتوانید از راه های سنتی یا دوربین مدار بسته مناسب باغ و ویلا برای تامین امنیت استفاده کنید.

ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود  از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند ومعمولا اتاقی را در گوشه باغ  برای سرایدار تعبیه می کنند و نیروی انسانی را برای محافظت از سرمایه های خود دخیل می کنند.

بسیاری دیگر از افراد این امنیت را توسط سگ های  نگهبان  تامین می کنند اما این سگ های نگهبان نیز خود نیاز به مراقبت و نگهداری دارند.

اما مناسب ترین راه و بهترین راه استفاده  از پکیج های محافظتی دوربین مداربسته باغ و دزدگیر می باشد که هم امنیت بیشتری را ایجاد می کنند و هم نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه  ها دارد.

در هر صورت انتخاب هریک از موارد زیر  یکی از مواردی که خیلی برای شما مناسب می باشد وتوانایی شما را در افزایش ایمنی و نظارت بر باغ یا ویلایتان افزایش می دهد استقرار یک دوربین مدار بسته ویلا حرفه ای و نیز دوربین در حیاط  می باشد.

ویژگی های دوربین مدار بسته مناسب باغ

هر مکان با توجه ویژگی های خاص خود و هدفی که برای آن دوربین مداربسته نصب میکنیم، نیاز های متفاوتی متفاوتی دارد. دوربین مدار بسته باغ نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابرین اگر قصد خرید بهترین دوربین مدار بسته برای باغ را دارید بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید تا ضمن آشنایی با انواع دوربین ها، دوربین مدار بسته مناسب باغ را هم بشناسید.

قیمت دوربین مداربسته باغ

فروش دوربین مدار بسته باغ

تکنولوژی ساخت و ضبط دوربین مدار بسته برای باغ

به طور کلی دوربین های مدار بسته باغ و یا سایر اماکن از نظر تکنولوژی به سه دسته آنالوگ، آی پی و بی سیم تقسیم میشوند؛ که نوع بیسیم به دو دسته بدون دستگاه(ان وی آر) و با دستگاه تقسیم میشود. دوربین مدار بسته مناسب برای باغ به بودجه شما و قیمت دوربین مدار بسته باغ بستگی دارد.

دوربین مدار بسته ویلا باغ آنالوگ قدیمی تر بوده و این نوع دوربین های مدار بسته برای باغ کمترین وضوح تصویر را نیز دارند. همچنین نیاز به سیم کشی زیادی دارند و تصاویر را از طریق کابل کواکسیل و برق انتقال میدهند (در مقابل دوربین مدار بسته باغ آی پی که از کابل شبکه استفاده میکند) اما از نظر قیمت دوربین مدار بسته باغ مناسب ترین گزینه هستند. این نمونه از دوربین های مدار بسته ویلا و باغ نیاز به دستگاه DVR یا XVR  برای ذخیره تصویر دارند.

دوربین مداربسته ویلا و باغ آی پی اما، با پروتکل انتقال تصویر از طریق شبکه، وضوح بیشتری را ارائه میدهد و همچنین دوربین های مداربسته مناسب باغ جدید، از این تکنولوژی حمایت میکنند. این دوربین ها برای ضبط تصاویر به NVR یا XVR نیاز دارند. قیمت دوربین مدار بسته باغ از نوع آی پی بیشتر است اما با توجه به کیفیت آن انتخاب مناسب تری برای باغ است.

دوربین مدار بسته بی سیم برای باغ ممکن است با دستگاه یا بی دستگاه باشد که مورد دوم برای باغ مناسب نیست. به طور کلی نوع بی سیم دوربین مدار بسته باغ برای باغ و ویلا هایی که شرایط سیم کشی ندارند بسیار مناسب است. این دوربین ها بر بستر اینترنت تصاویر را انتقال میدهند. اما اگر قصد خرید دوربین مدار بسته مناسب باغ از نوع بیسیم را دارید دوربین های بدون NVR را انتخاب نکنید چرا که با سرقت یا آسیب به دوربین باغ همه اطلاعات و تصاویر خود را از دست خواهید داد!!!

خرید دوربین مدار بسته باغ متناسب با شرایط محیطی

به طور بدیهی شما یکی از ویژگی های مهم دوربین مدار بسته برای باغ تناسب با شرایط محیط باز است. دوربین مدار بسته مناسب باغ و ویلا باید با باران و گرد و خاک سازگار باشد. این گونه دوربین های مداربسته باغ را بالت می نامند.

دوربین مدار بسته باغ مناسب

دوربین های مدار بسته باغ

دید در شب و میدان دید دوربین مدار بسته مخصوص باغ

هنگام خرید دوربین مدار بسته باغ به این نکته نیز توجه کنید که دوربین مجهز به دید در شب با کیفیتی باشد. اکثر دوربین های مدار بسته برای باغ دارای دید در شب سیاه و سفید (مادون قرمزی) هستند. اما با توجه به اینکه بیشتر سرقت ها و تهدید های امنیتی در شب اتفاق می افتد، بهترین دوربین مدار بسته باغ دید در شب رنگی دارد. این موضوع ممکن است قیمت دوربین مدار بسته باغ را تحت تاثیر قرار بدهد. همچنین این دوربین باغ میدان دید بیشتری در شب ارائه میدهد. برای آشنایی با انواع دوربین مداربسته مناسب باغ دید در شب میتوانید با دوربین مارکت در تماس باشید.

وضوح تصویر دوربین مداربسته باغ

وضوح تصویر انتخابی شما بستگی به توقعی دارد که از کیفیت تصویر دارید. اکثر دوربین مدار بسته های ویلا و باغ و سایر اماکن، تصویر قابل قبولی ارائه میدهند. رزولوشن HD یا FULL HD یا 4K به ترتیب بهترین دوربین مدار بسته برای باغ است چرا که کیفیت تصویر بالاتر میتواند اهداف امنیتی شما از نصب دوربین مداربسته باغ را بهتر عملی کند.

دوربین برای باغ بدون برق

یکی دیگر از ویژگی های دوربین مناسب باغ، خصوصا باغ هایی که هنوز برق کشی نشده اند، دوربین مدار بسته باغ خورشیدی است. این دوربین بدون برق باغ میتواند بدون نیاز به برق تصاویر را ضبط کند. این دوربین های مدار بسته بدون برق مناسب باغ با سیمکارتی که درون آنها است میتوانند تصاویر را بر بستر اینترنت انتقال دهند.

سایر ویژگی ها و قیمت دوربین مدار بسته برای باغ

برای خرید دوربین های مدار بسته باغ در نظر گرفتن ویژگی هایی همچون توانایی تشخیص حرکت، برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی، ابری بودن فضای ذخیره سازی، امکان تماشا تصاویر بر روی موبایل و از راه دور، بهینه سازی سیستم نصب، قیمت دوربین مدار بسته باغ  و … را نیز مورد توجه قرار دهید. توجه کنید که هدف از نصب دوربین مدار بسته باغ بیشتر از وجه نظارتی، وجه امنیتی است؛ بنابراین بهتر است ویژگی هایی که در این راستا هستند را در اولویت قرار دهید. در دوربین مارکت مناسب ترین دوربین های امنیتی باغ با بهترین قیمت وجود دارند.

دوربین مدار بسته باغ مناسب

امینت بالای دوربین مداربسته ویلا

مزیت های استفاده از دوربین مداربسته مناسب ویلا

 با نصب دوربین مداربسته در باغ یا ویلای خود می توانید اهداف مختلفی را دنبال کنید  . یکی از هدف های اصلی که  بیشتر مشتریان را به خرید دوربین مدار بسته باغ علاقه مند می کند نظارت بر ویلا و یا محل مورد نظر شان در زمان هایی که در ویلا حضور ندارند می باشد.

علاوه بر ویژگی های امنیتی گفته شده برای دوربین مدار بسته باغ، با خرید و نصب دوربین مدار بسته باغ شما از این قابلیت بر خوردار می باشید که  در زمان هایی که در ویلا خود حضور ندارید. از این موضوع مطمئن شوید که نگهبان یا فردی که ویلا را به آن سپرده اید اقدام به اجاره ویلا بدون اجازه شما نمی کند و  ویلا را به فرد مطمئنی سپرده اید و ویلا و سرمایه های شما مورد محافظت قرار می گیرد.

با نصب دوربین مداربسته باغ می توانید ورود و خروج افراد مختلف را به ویلا بررسی کرده و از انجام درست کار ها  توسط فرد مورد نظر آگاه شوید و برانجام امور توسط  فرد مورد نظر مطلع شوید.

ازموارد دیگر کاربرد های دوربین مداربسته ویلا و باغ و سیستم نظارتی می توان به مشاهده تصاویر دوربین از راه دور اشاره کرد. شما می توانید با اتصال سیستم نظارت تصویری خود به شبکه اینترنت از راه دور تصاویر دوربین مداربسته ویلا خود را به صورت زنده یا ضبط شده مشاهده کنید.

خرید دوربین مداربسته باغ مناسب جهت نیاز شما

برای انتخاب دوربین مداربسته باغ ویلا باید به اهداف و نیازهای های خود توجه داشته باشید . معمولا این اماکن از دوربین مداربسته آنالوگ HD برای این محل ها استفاده می شود و این نوع دوربین های مدار بسته باغ با توجه به ویژگی های این اماکن  مناسب هستند.

اما در صورتی که کیفیت تصویر هنگام خرید دوربین مدار بسته باغ برای شما حائز اهمیت می باشد و یا دارای یک ویلای لوکس با لوازم و اجناس گران قیمت می باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از دوربین مدار بسته برای باغ تحت شبکه IPاستفاده کنید که می تواند تمام نیازهای شما را در زمینه نظارت تصویری رفع کند .

البته هم اکنون از سیستم آنالوگ سنتی هم برای ویلا استفاده می کنند اما این دوربین های مدار بسته مناسب باغ نیست چرا که با کیفیت قابل ارائه خود نیز کیفیت تصویری به مراتب پایین تر نسبت به دوربین های HD بر روی بستر آنالوگ ارائه می کنند و در سال های اخیر دوربین های AHD ، HDCVI ، HD-SDI و Turbo HD جایگزین سیستم آنالوگ سنتی شده اند و دارای کیفیت بالایی می باشند. البته از نظر قیمت دوربین مدار بسته باغ به صرفه تر هستند.

به ویژه سیستم  AHD با توجه به اینکه به قیمت تجهیزات آنالوگ نزدیک می باشد و ارائه کیفیت تصویر به مراتب بالاتری دارد می تواند انتخاب خوبی برای پایین آوردن هزینه تمام شده پیاده سازی یک سیستم نظارتی برای ویلا باشد.

دوربین مدار بسته در باغ

مناسب ترین دوربین مداربسته در باغ

برند مناسب جهت دوربین مداربسته

برند مناسب جهت دوربین مداربسته باغ

با توجه به اینکه باغ و ویلا از حساسیت بالایی برخوردار می باشند ممکن است قیمت دوربین مدار بسته باغ اولویت شما نباشد اما همچنان میتوانید برای نظارت بر این اماکن می توانید از دوربین مداربسته ارزان قیمت برای آن استفاده کنید.

البته در صورت داشتن ویلا لوکس و مجهز ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از برندها و محصولات میان رده به بالا بازار استفاده کنید. در ایران و در سایت دوربین مارکت دوربین مدار بسته مناسب ویلا و باغ با برند های معتبر با کیفیتی همچون داهوا، هایک ویژن، شیائومی و … که قیمت متناسبی نیز دارند موجود است. شما میتوانید با کارشناسان ما برای مشاوره بهترین دوربین مدار بسته باغ در تماس باشید.

مکان های مناسب جهت نصب دوربین های مدار بسته باغ

محل نصب دوربین مداربسته در باغ و ویلا با توجه  به نیاز و هدف مورد نظر شما  متفاوت می باشد برای انتخاب محل مناسب نصب دوربین مدار بسته برای باغ بهتر است که از نظر کارشناس مربوطه برای انتخاب محل نصب استفاده کنید اما از جمله مواردی که برای این واحدها می توان به آن اشاره نمود :

دوربین مدار بسته باغ برای ورودی ساختمان ویلا: باتوجه به ساختمان ویلایی ورودی می تواند شامل درب های گوناگون ویلا باشد. این قسمت یکی از مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که محل اصلی ورود و خروج فرد می باشد.

محوطه رو به روی ساختمان : برای نظارت بر محوطه روبروی ساختمان ویلا و حیاط رو به روی آن می توان یک یا چند دوربین مدار بسته باغ ، بسته به نیاز در این قسمت نصب شود.

درب های ورودی ویلا : می توان در محل درب ورودی یک یا دو دوربین  باغ با توجه به دید مورد نیاز برای نظارت بر ورود و خروج افراد و ماشین ها به حیاط ویلا در این قسمت نصب کرد . معمولا اتاق نگهبانی یا سرایداری در این قسمت قرار داده می شود که در این صورت خرید دوربین مدار بسته باغ میتواند برای نظارت نگهبان نیز اسفاده شود.

البته این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که در صورت عدم وجود نگهبان و تامین امنیت ویلا توسط سگ، دوربین های مداربسته باغ این قسمت در صورتی که در دسترس دزد باشد به راحتی قابل سرقت می باشد.

باتوجه به اینکه  تنوع طراحی ویلا ها و کاربری های متفاوت موجود می باشد برای سیستم نظارتی در این اماکن پیشنهاد می شود برای مشاوره انتخاب دوربین و محل های نصب دوربین مدار بسته مناسب باغ  با کارشناسان دوربین مارکت مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *