نمایش دادن همه 3 نتیجه

دوربین اسپید دام سیم کارتی V380

3,200,000 تومان3,460,000 تومان

دوربین سیم کارتی بولت v380

2,900,000 تومان3,160,000 تومان

دوربین سیم کارت خور بیبی کم v380

برای قیمت تماس بگیرید

سیستم های امنیتی و نظارتی بخصوص دوربین مدار بسته در سال های اخیر از نظر مدل و تکنولوژی ساخت تنوع زیادی پیدا کرده اند. دوربین سیم کارت خور یکی از دوربین هایی است که  به محض ورود به بازار بسیار پر طرفدار و محبوب شد. علت محبوبیت دوربین سیم کارتی مستقل بودن آن است. دوربین مداربسته سیم کارتی نه تنها قادر به انتقال تصاویر به صورت وایرلس می باشد بلکه امکانات این دوربین آن را از وجود مودم اینترنتی نیز مستقل کرده است. دوربین سیم کارتی  با یک سیم کارت و یک بسته اینترنتی فعال روی آن عملکرد کاملی را به عنوان یک سیستم امنیتی دارا می باشد.

دوربین سیمکارتی در واقع یک دوربین بیسیم است که نیازی به وای فای و مودم ندارد و از اینترنت سیمکارتی که در آن استفاده میشود بهره میبرد! امنیت هر مکانی که دسترسی به اینترنت وای فای ندارد به خرید دوربین سیمکارتی نیاز دارد. انواع دوربین سیم کارت خور متفاوتی برای مقاصد متفاوتی طراحی شده اند. چه برای محیط بیرونی چه محیط داخلی، چه دوربین سیمکارت خور چرخشی چه ثابت، چه برای خودرو شما و چه حتی مکانی که برق کشی نشده است!  اگر قصد خرید دوربین سیم کارت خور را دارید، برای آشنایی با امکانات کامل و قیمت دوربین سیم کارت خور تا انتهای این مطلب با دوربین مارکت همراه باشید.

معرفی انواع دوربین سیم کار خور

با توجه به مزایای بالقوه دوربین سیمکارتی و با استقبال بیشتر از دوربین مدار بسته سیم کارتی و پیشرفت تکنولوژی های به کار رفته در آن، انواع دوربین سیم کارتی بی سیم در مدل های مختلف طراحی و تولید شد؛ که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند. بجز مدل های اصلی دوربین سیم کارتی، انواع مدل دوربین مدار بسته سیم کارت خور که متناسب با نیاز کاربر درست شدند، دوربین سیم کارتی بی سیم خورشیدی، دوربین مداربسته سیم کارت خور خودرو، دوربین سیمکارت خور چرخشی و…  هستند، که در ادامه به مختصر درباره آن خواهیم گفت. خرید دوربین سیمکارتی از هر یک از این انواع، به نیاز شما بستگی دارد و قیمت دوربین سیم کارتی هر یک از این انواع نیز با توجه به قابلیت های آن متفاوت است.

دوربین سیم کارتی خورشیدی

با ساخت دوربین سیم کارتی خورشیدی، دوربین سیم کارت خور از لحاظ منبع تغذیه هم مستقل شد. با خرید دوربین سیم کارت خور از این نوع شما نه تنها نیاز به شبکه، وای فای، دستگاه و… نداید بلکه نیازی به برق هم ندارید! اما ایراد وارده به این دوربین مدار بسته سیم کارت خور این است که در مکان هایی که نور خورشید به اندازه کافی وجود ندارد، امکان استفاده از این دوربین سیم کارت خور وایرلس خورشیدی نیست.

خرید دوربین سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی مدل خورشیدی

دوربین مداربسته سیم کارتی خودرو

دوربین مداربسته سیم کارت خور خودرو امکان ارسال تصاویر از راه دور را به دو صورت زنده و ضبط شده دارد. دوربین سیم کارتی وایرلس ماشین به همراه دزدگیر ماشین  با امکانات بیشتری مانع از دزدی خودرو می شود و هنگام وقوع حادثه تمام جزئیات را ثبت می کنند. چه برای تشخیص مقصر حادثه و ارائه تصاویر به مراجع ذی ربط و چه برای ضبط مناظر و خاطرات، هنگام سفر با خودرو، دوربین سیم کارتی از این نوع طرفداران زیادی دارد.

دوربین مدار بسته سیمکارتی اسپید دام

یکی دیگر از انواع دوربین سیم کارت خور ، دوربین اسپید دام است که با توجه به قابلیت آن زاویه دید زیادی داشته و یکی از محبوب ترین دوربین های سیمکارت خور در در بازار است. این دوربین مانند دیگر دوربین های مدار بسته سیم کارت خور بدون نیاز  NVR و با توجه به ظرفیت رم خود، تصاویر را ضبط و ذخیره کرده و در گوشی همراه شما نشان خواهد داد. خرید دوربین مدار بسته سیم کارتی از این نوع برای محیط های بیرونی و درونی کاربرد دارد.

مزایا خرید دوربین سیم کارت خور بی بسیم چیست؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور قطعا دارای مزایای فراوان برای شرایط خاصی است که مخصوص آن طراحی شده است؛ به عنوان مثال قیمت دوربین سیم کارت خور برای شرایطی که به تعداد دوربین کمی نیاز دارید، به علت اینکه به دستگاه ضبط، وای فای و سیم کشی نیازی ندارید اتفاقا بسیار به صرفه است. یا خرید دوربین سیم کارت خور از نوع خورشیدی آن صرف نظر از قیمتی که دارد، در شرایطی که برق وجود ندارد تنها انتخاب موجود است!

چه درمورد دوربین سیم کارت خور و چه هر محصولی که قصد خرید آن دارید، مزایا و معایب با توجه به شرایط تعیین خواهند شد. پس اگر قصد خرید دوربین مدار بسته سیم کارتی را دارید با ما همراه باشید تا مزایا و معایب آن را به شما معرفی نماییم. دوربین سیم کارت خور علاوه بر مواردی که گفته شد مزایا و معایب دیگری دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

نصب دوربین سیم کارتی بی سیم در هر مکان

دوربین سیم کارت خور بی سیم دارای باتری هستند و بعضی از آن ها  با استفاده از انرژی خورشید شارژ می شوند. بنابرین بدون نیاز به منبع تغذیه و مودم و فقط با یک سیم کارت دارای اینترنت می توانید این دوربین را در هر محلی نصب کنید و از آنجایی که در دسته دوربین مداربسته بیسیم قرار میگیرد نصب بسیار آسانی دارد

امنیت بالا دوربین سیم کارتی

دوربین مدار بسته سیم کارتی دارای امنیت بالای هستند و این دوربین ها به  راحتی مورد هجوم هکرها قرار نمی گیرند و هک نمی شوند. در نتیجه اگر تصاویر شما از نظر امنیتی دارای اهمیت است، خرید دوربین سیم کارت خور انتخاب مناسبی برای شما است. استفاده از فضای ابری نیز برای ذخیره سازی تصاویر دوربین سیمکارتی امنیت حفظ تصاویر ضبط شده شما در برابر دزدی یا آسیب فیزیکی دوربین، تضمین میکند.

دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته سیمکارتی از راه دور

دسترسی از راه دور سیستم های دوربین مدار بسته سیم کارتی وایرلس یکی از مزایایی مهم آن به شمار می آید. این دوربین امکان مشاهده تصاویر از راه دور را به شما می دهد و تصاویر بر روی گوشی موبایل به راحتی قابل مشاهده هستند. در نتیجه خرید دوربین مدار بسته سیم کارتی، برای تامین امنیت و نظارت شما مکان هایی که از آن دور هستید میتواند بسیار مناسب باشد و برای مشاهده تصاویر نیازی نیز به محل ضبط رفته و به دستگاه مانتیور وصل نمایید.

دوربین سیم کارتی

قیمت دوربین سیم کارت خور

انتقال تصویر سریع دوربین مدار بسته سیم کارت خور

یکی دیگر از مزایا دوربین سیم کارت خور امکان انتقال سریع تصاویر است. با هر اپراتوری می توانید دوربین مدار بسته سیم کارت خور خود را راه اندازی کنید و انتقال تصاویر را کمتر از نیم ثانیه مشاهده کنید. در صورتی که دوربین های مدار بسته ای که با مودم کار می کنند تصاویر را با  اختلاف 20 ثانیه انتقال می دهند، همین جزییات بهبود یافته کوچک است که قیمت دوربین سیم کارتی را به صرفه میکند.

معایب دوربین مدار بسته سیمکارت خور

عدم نیاز به اینترنت وای فای و دستگاه ضبط، مزایای زیادی را ایجاد میکند؛ اما ناچارا برخی معایب را نیز سبب میشود. همانگونه که گفته شد بررسی خرید و قیمت دوربین مدار بسته سیمکارتی نیازمند این است به خوبی مزایا و معایب آن را با توجه به شرایط خود برآورد کنید، با ما باشید تا برخی از معایب خرید دوربین سیم کارت خور را با هم مرور کنیم.

طول عمر باتری ها در دوربین های سیمکارت خور

طول عمر باتر های دوربین سیم کارتی بی سیم مانند هر باتری دیگری محدود است و به مرور زمان ضعیف تر می شود. اگر بخواهید تصاویر را به صورت 24 ساعته تماشا کنید، باتری دوربین شما زودتر تمام می شود. برای حل این مشکل بهتر است از دوربین سیم کارت خوری استفاده کنید که توسط پنل خورشید شارژ می شود.

قیمت دوربین سیم کارت خور

همانطور که گفته شد قیمت دوربین مدار بسته سیمکارتی وایرلس زیاد است. این قیمت می تواند با قابلیت های که برای آن نام بردیم قابل توجیح باشد چرا که شما با خرید دوربین سیمکارتی امکانات بیشتری را در اختیار خواهید داشت. از جمله امکانات دوربین سیم کارت خور می توان به انتقال تصویر با سرعت زیاد، امکان انتقال تصاویر بدون مودم اینترنت و از راه سیم کارت، پشتیبانی از انواع سیم کارت و نصب آسان در هر مکان اشاره کرد.

همچنین بعضی از این دوربین ها ویژگی هایی دارند که بر قیمت دوربین سیم کارت خور تاثیر می گذارد. برای مثال قیمت دوربین سیم کارتی تحت تاثیر لنز پر قدت آن و یا پروژکتور های قوی و ضد آب بودن و امکانات دیگر متغیر است. از طرفی دیگر عدم نیاز به دستگاه ضبط، سیم کشی شبکه، دستگاه وای فای و … نیز در به صرفه تر شدن قیمت دوربین سیم کارت خور تاثیر گذار خواهد بود. برای خرید دوربین مدار بسته سیم کارتی متناسب با نیازتان و لیست قیمت دوربین سیم کارتی با مشاوران دوربین مارکت تماس بگیرید.

خرید دوربین سیمکارتی

وجود کالا های غیر اصل و تقلبی در بازار موجب آشفتگی مشتریان هنگام خرید دوربین سیم کارت خور شده است. با این حال دوربین سیم کارت خور تقلبی از جنس بدنه و کیفیت تصاویر مشخص است که تشخیص آن برای افراد غیر متخصص کم دشوار می باشد. دوربین مارکت پیشنهاد  می کند، خرید دوربین سیمکارتی خود را از یک سایت یا مغازه معتبر انجام دهید تا گرفتار مشکلات احتمالی آن نشوید .

فروش دوربین سیم کارت خور با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر 12 ماهه در سایت دوربین مارکت صورت میپذیرد. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته سیم کارت خور را را دارید با توجه به تمام آنچه در این مطلب برای راهنمایی شما گفته شد دوربین سیم کارت خور مد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید.